Ukraynanın sanksiya tətbiq etdiyi Rusiya mətbu orqanlarının adları açıqlanıb

 

Ukrayna Rusiyanın kütləvi informasiya vasitələrinə qarşı sanksiya tətbiq edib.

"Report” "112Ukraina”ya istinadən xəbər verir ki, sanksiya üç il ərzində qüvvədə qalacaq.

"Rusiya-24”, "Pervıy kanal”, NTV, "Naşe Radio”, "Ren TV”, "TNT-Teleset” və "Moskva Media” səhmdar cəmiyyətləri, eləcə də "Millim Media Qrupu” sanksiyaya məruz qalanlar arasındadır.

 

Sayt haqqında

"Kütləvi informasiya vasitələri haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu"na əsasən KİV qanunla qadağan olunmuş mənbələr istisna olmaqla, istənilən vəsaitlər hesabına maliyyələşdirilə bilər (Maddə 6-1), KİV üzərində dövlət senzurasına, habelə bu məqsədlə xüsusi dövlət orqanlarının və ya vəzifələrin yaradılmasına və maliyyələşdirilməsinə yol verilmir (Maddə 7), KİV cəmiyyətdəki iqtisadi, siyasi, ictimai və sosial durum haqqında, dövlət orqanlarının, bələdiyyələrin, idarə, müəssisə və təşkilatların, ictimai birliklərin, siyasi partiyaların, vəzifəli şəxslərin fəaliyyəti barədə operativ və doğru-dürüst məlumatlar almaq hüququna malikdirlər (Maddə 8)

ULU YOL xəbər agentliyi 2015
Təsisçi və Baş redaktor:   Saday Fərəcov
Tel:                    +994 70 215 78 15
E mail:                    uluyol.info@mail.ru
Hazırladı: Vüsal Əli

Fatal error: [] operator not supported for strings in /home/uluyol/public_html/index.php on line 300